8 March, 2008

Alhamdulillah

Posted in Bloggers-United, Malaysia, Reformasi at 6:38 pm by Ketua Perusuh

Alhamdulillah. Segala Puji-Pujian hanya kepada Allah, Tuhan Sekalian Alam. Tuhan yang menguasai segala kerajaan sama ada di dunia mahupun di langit.

Allah S.W.T adalah sebaik-baik pembalas bagi setiap penipuan. Walaupun manusia cuba untuk membuat pelbagai penipuan, namun segalanya dipatahkan dengan mudah oleh Allah S.W.T.

Kepada semua yang mengundi Barisan Rakyat (Alternatif), saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih tidak terhingga. Semoga Allah S.W.T akan membalas segala budi baik anda pada Pilihanraya Umum Ke-12 (PRU12) ini.

Ulasan selanjutnya mengenai PRU12 ini saya akan buat setelah semua maklumat dapat saya kumpul hasil dari keputusan pengiraan kertas undi dan maklumat risikan.

Alhamdulillah sekali lagi.

3 Comments »

  1. puteribahaman said,

    Salam,
    Saya sedih kerana Che Gu Bard kalah kepada KJ. Pak Lah menang kerusinya di Kepala Batas, tetapi kalah negerinya kepada DAP. Masih layakkah beliau menjadi PM? Berbanding Najib yang menang kerusi dan negerinya.

    Kita perlu suruh Pak Lah berundur. Kerajaan BA di 5 negeri harus buat undi tidak percaya. Inilah jalan untuk kita menghalang KJ daripada terus
    merosakkan negara. Dan memenangkan Che Gu Bard secara moralnya.
    Salam perjuangan!!!

  2. Happy Lah said,

    Tahniah juga kepada Pengerusi SPR. Sekarang beliau boleh bersara dengan gumbira. Ini membuktikan pilihanraya di malaysia adalah adil dan telus. tiada pengundi syaitan.

    Tahniah Tan Sri Abdul Rashid Abdul Rahman. Tidak sia-sia badawi melanjutkan umur persaraan kamu.

  3. lili said,

    saya sokong parti yg perjuangkan Islam..wpun pat saya kalah…tp saya hepi..cuz, saya dah janlankn tgjwb sya sebagai seorg Islam utk memilih pemimpin yang benar2 Islam (bukan ngaku jer Islam tapi tolak Islam)

    ~per salahnyer meluah rasa..ni kan negara demokrasi..(konon2)~


Leave a Reply

