1 February, 2007

Salam Perjuangan

Posted in Bloggers-United, Malaysia, Reformasi at 3:55 am by Ketua Perusuh

Alhamdulillah….

Setelah sekian lama menyepi dalam memperjuangkan yang hak dalam dunia siber, kini saya (Ketua Perusuh) sedang giat memulakan kembali usaha-usaha untuk membersihkan demokrasi di tanah air tercinta ini. Beberapa pandangan serta ulasan berkait rapat dengan institusi eksekutif dan legislatif serta umum akan dikupas dan seterusnya diberikan analisa secara ilmiah tanpa ada unsur-unsur fitnah dan sebagainya.

InsyaAllah, segala usaha murni ini harapnya mendapat rahmat, barakah dan pahala dari Allah S.W.T.

Semoga tanah air tercinta ini akan selamat dari segala mara bahaya.

5 Comments »

  1. sarungkeris said,

    Nak phala g buat tempat lain bro…
    ni bkn tempat wat amal kebajikan….
    kat akhirat tak tanya pasal alam siber ni..
    apa laa……:)
    pikiaq la seket……
    tanah air sekarang ni pun dah cukup aman…
    tiada peperangan pun….
    aman..damai……..
    yang tak aman nyer org² cam kamu….
    huhuhuhuhu.. ;p

  2. Setiap kebaikan akan Allah S.W.T berikan ganjaran pahala. Jadi berusahalah setiap kita untuk membuat kebaikan walaupun sebesar biji sawi.

    Tiada sesuatu yang tidak akan dipersoalkan diakhirat kelak walaupun semata-mata urusan siber. Walhal yang bersabit dengan kilasan hati pun akan disoal diakhirat kelak.

    Dan janganlah kamu menyangka bahawa Allah S.W.T tidak mengira atas setiap sesuatu. Dan janganlah kamu menyangka bahawa Allah S.W.T tidak akan menguji kamu dari masa ke semasa dengan musibah dan bencara.

    “Maka nikmat Allah yang manakah yang kamu dustakan” – AlQuran.

  3. dasuki_tmc said,

    assalamualaikum, lailahaillah,muhammadurasullulllah

    dari apa yang saya baca dari komen sarung keris tu agak menghairankan saya. mungkin dia belum tahu atau dah tahu tapi masih nak tunjuk yang ia lebih hebat dari ALLAH? sedar lah sebelum terlambat. kini baru tahu siapa yang boleh dijadikan kawan menegakkan kebenaran dan mengingati perkara yang lupa dan yang melalaikan. dalam menjalankan amanah menegakkan kebenaran tu tak kira dimana sekalipun tetap akan dihitung oleh ALLAH akan kebaikan itu. tapi kalau tidak lakukan sebarang kebaikan malah menghina orang yang ingin berbuat baik maka azab ALLAH tu akan tiba juga. masa tu sesiapa pun tak dapat nak tolong maka menyesallah tidak terhingga-hingga. dengan ini, demi ALLAH saya akan menyokong segala usaha saudara demi kebaikan ISLAM dan umat MUHAMMAD. sama-sama lah kita menjaga 5 perkara yang WAJIP: ISLAM,MARUAH,HARTA,TANAHAIR dan KETURUNAN.

  4. Terima kasih atas komentar saudara/i semua,

    Sebagai seorang muslim kita digalakkan untuk ingat-mengingatkan sesama muslim.

  5. dr butiq said,

    ah sarung keris nak buat ape tak berguna lansung.buang kat longkang lagi baik.yg kita perlukan ialah keris bukan sarung keris.akal ada ka


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: